GOOGLE İLETİŞİM MERKEZLERİ İÇİN YENİ TEKNOLOJİSİNİ TANITTI..

0
1865
Google, bir müşteri iletişim merkezini aradığında tüm soruları otomatik olarak yanıtlayan ve işlemleri kendi kendine gerçekleştirebilen teknolojisini tanıttı.

Dünyanın en önemli teknoloji markalarından biri olan Google, AutoML için iki teklifini tanıttı. AutoML Natural Language (AutoML Doğal Dil), belirli alanlara ait metin kategorilerini tahmin etmenize yardımcı olurken; AutoML Translation da kendi özel çeviri modelinizi oluşturmak için tercüme edilmiş dil çiftlerini yüklemenize imkan sağlar.

Google’ın açıklamasına göre AutoML Natural Language ve AutoML Translation, beta sürüm olarak yayınlanmış durumda. Şirket ayrıca Dialogflow Enterprise Edition’a iletişim merkezlerinde kullanılabilecek sohbet arayüzleri oluşturmak için bazı geliştirmeler eklediğini de belirtti.

Google ayrıca makine öğrenimine daha fazla destek sağlayacak üçüncü nesil Cloud TPU’ların da alfa sürümünde olduğunu duyurdu. Şirket ayrıca temel makine öğrenimi API’ları için de birkaç güncelleme yayınladı. Cloud Vision API artık el yazısını tanıyabilir, farklı dosya türlerini ve ürünleri arayabilir, bir görsel içindeki nesneleri tespit edebilir.

Ayrıca yeni Cloud Text-to-Speech geliştirmeleri, DeepMind WaveNet teknolojisi tarafından oluşturulan seslere çoklu dil erişimi ve konuşmanın oynatıldığı hoparlörü optimize etme yeteneği sağlıyor. Ayrıca Cloud Text-to-Speech artık farklı konuşmacıları seslerini ve hangi dilin konuşulduğunu tanımlayabiliyor.

Google ayrıca çağrı merkezleri için de yapay zeka destekli eksiksiz bir çözüm oluşturmuş durumda. Bir kullanıcı çağrı merkezini aradığında sanal asistan kullanıcıların tüm sorularını cevaplayabilecek ve gerçekleştirilmesi gereken işlemleri tek başına gerçekleştirebilecek. Bu yeni teknoloji kulağa Duplex ile benzer gelse de Google, iki teknolojinin farklı çalışma yapısına ve hedeflere sahip olduğunu dile getirdi.

Kaynak – http://www.webtekno.com/google-iletisim-merkezlerine-yapay-zeka-getirecek-yeni-teknolojisini-tanitti-h50411.html